Všechny varianty obnáší úvodní schůzku, kde projdeme Vaši svatbu od „A do Z“. Délka schůzky je 1- 2 hodiny, sejdeme se v kavárně nebo restauraci a probereme co je potřeba. Řeknete mi, co už máte zařízené a s čím byste si přáli poradit.
Za úvodní schůzku si účtuji 1 000 Kč (v případě, že se domluvíme na další spolupráci, bude Vám tato částka odečtena).
Doprava je po Ústí nad Labem zdarma, mimo Ústí nad Labem 12 Kč/km.

Kompletní zajištění svatebního dne
Tato varianta je vhodná pro snoubence, kteří se nechtějí o nic starat – bez starostí, bez hádek a
v klidu. Postarám se Vám o celou svatbu, veškerá zodpovědnost padne na mne.
Úspora času, žádné telefonáty, nemusíte na nic myslet. Poradím Vám se vším, co bude potřeba, kde ušetřit a kde naopak nešetřit. Jsem Vám k dispozici na e-mailu, telefonu, v případě potřeby i osobně.
- Vyřízení veškeré administrativy
- Komunikace s fotografem, kameramanem, DJ, hudebníky, květinářkou apod.
- Komunikace s matrikou a oddávajícím
- Výběr dodavatelů a komunikace s nimi
- Absolvování veškerých schůzek
- Koordinace svatebního dne
Čas
Přítomnost koordinátorky v den svatby včetně příprav je 10 – 12 hodin