Služby

Balíčky na míru

Všechny varianty obnáší úvodní schůzku, kde projdeme Vaši svatbu od „A do Z“. Délka schůzky je 1- 2 hodiny, sejdeme se v kavárně nebo restauraci a probereme co je potřeba. Řeknete mi, co už máte zařízené a s čím byste si přáli poradit.
Za úvodní schůzku si účtuji 1 000 Kč (v případě, že se domluvíme na další spolupráci, bude Vám tato částka odečtena).
Doprava je po Ústí nad Labem zdarma, mimo Ústí nad Labem 12 Kč/km.

6

Kompletní zajištění svatebního dne

Tato varianta je vhodná pro snoubence, kteří se nechtějí o nic starat – bez starostí, bez hádek a
v klidu. Postarám se Vám o celou svatbu, veškerá zodpovědnost padne na mne.

 

Úspora času, žádné telefonáty, nemusíte na nic myslet. Poradím Vám se vším, co bude potřeba, kde ušetřit a kde naopak nešetřit. Jsem Vám k dispozici na e-mailu, telefonu, v případě potřeby i osobně.

  • Vyřízení veškeré administrativy
  • Komunikace s fotografem, kameramanem, DJ, hudebníky, květinářkou apod.
  • Komunikace s matrikou a oddávajícím
  • Výběr dodavatelů a komunikace s nimi
  • Absolvování veškerých schůzek
  • Koordinace svatebního dne

Čas

Přítomnost koordinátorky v den svatby včetně příprav je 10 – 12 hodin

15

Koordinace svatebního dne

Nechcete úkolovat maminky, družičky a svědky? Chcete, aby si Váš den užili s Vámi? Pak jsem tu
právě pro Vás. Čas ve svatební den utíká dvakrát rychleji, užijte si každou minutu. Převezmu si od Vás
kontakty na dodavatele. Sestavíme společně program (harmonogram) svatebního dne. Vyřeším za
Vás situace, aby si nikdo ze svatebních hostů ničeho nevšiml. Postarám se o svatební hosty v době
příjezdu, kdy vy nebudete moci (např. před obřadem, když zrovna krájíte svatební dort nebo tančíte
svůj první novomanželský tanec).

  • Vytvoření harmonogramu dne
  • Komunikace s dodavateli na místě, fotografem/kameramanem, květinářkou, matrikou a oddávajícím apod.
  • Hladký průběh svatebního dne
  • Starost o svatební hosty (myrtování hostů, koordinace příjezdu hostů, koordinace obřadu, usazení hostů ke svatebnímu stolu)

Čas

Přítomnost koordinátorky v den svatby je 5 – 6 hodin

3

Koordinace svatebního obřadu

Zajistím hladký průběh vašeho svatebního obřadu. Postarám se o výzdobu svatebních aut, myrtování svatebních hostů, odjezd a příjezd svatebních hostů, komunikace s matrikou a oddávajícím.

Čas

Přítomnost koordinátorky v den svatby je cca 2 hodiny

D9BA1A94-7F1A-40AA-81AE-60F261BB5220

Koordinaci svatebního dne "jinak"

Koordinaci svatebního dne si můžete objednat i na jiný časový rozsah, než je výše uvedeno.

 

Cena bude určena na základě přesné specifikace, rozsahu práce a domluvy.

Čas

Přítomnost koordinátorky v den svatby je podle dohody.