Balíčky & Ceník
Moje služby
Full service koordinace svatby
S čím vám tedy pomůžu?
Koordinace svatebního obřadu
Na úvodní schůzce si spolu vyladíme vaše očekávání. Já se ve váš svatební den pak postarám o komunikaci s oddávajícím a matrikou, přivítám a nasměruji vaše hosty na místo a rozdám jim svatební vývazky či myrtu.
Koordinace svatebního dne
Budu vám při ruce od prvních kroků plánování svatby. Navštívíme spolu svatební místo, rozvrhneme si výzdobu, budu za vás komunikovat s domluvenými dodavateli, případně vám poradím své osvědčené dodavatele. Kromě koordinace samotného obřadu se postarám i o hladký průběh celého dne. Vy budete bez starostí.
Svatba na klíč
Ať už budete potřebovat poradit s výběrem místa, papírováním před obřadem či vymýšlením programu pro své svatební hosty, ráda vám pomůžu a postarám se o vše, co bude potřeba.
Zapůjčení výzdoby
I přesto, že nebudete mé služby potřebovat přímo na místě a v den svatby, ráda vám pronajmu výzdobu podle stylu vaší vysněné svatby.
V čem se ještě vyznám?
Sestavení rozpočtu
Výběr stylu svatby
Rezervaci svatebního místa
Doporučení cateringu
Doporučení na fotografa
Výběr svatebních oznámení
Zajištění fotokoutku
Výběr kameramana
Svatební menu
Výzdoba prostoru
Zajištění vizážistky
Doporučení kadeřnice
Ceník
Koordinace svatebního obřadu
Úvodní schůzka
Komunikace s oddávajícím a matrikářkou
Vítání svatebních hostů
Myrtování
přítomnost 1 – 2,5 hodiny
3 500,-
Koordinace svatebního dne
Úvodní schůzka
Návštěva svatebního místa
Telefonické konzultace
Komunikace s úředníky
Komunikace s dodavateli
Vítání svatebních hostů
Myrtování
Svatební tradice
přítomnost 7 – 8 hodin
8 000,-
Koordinace svatebního dne včetně zajištění dodavatelů
Úvodní schůzka
Návštěva svatebního místa
Telefonické konzultace
Komunikace s úředníky
Zajištění dodavatelů
Komunikace s dodavateli
Vítání svatebních hostů
Myrtování
Svatební tradice
přítomnost 7 – 8 hodin
12 000,-
Svatba na klíč
Úvodní schůzka
Návštěva svatebního místa
Komunikace s úřady a dodavateli
Vítání svatebních hostů a myrtování
Svatební tradice
…a vše, co bude potřeba
přítomnost 10 – 12 hodin
individuální
Řekli si ano!
Spokojení klienti
„Musím říct, že nás Míša od začátku uchvátila svým profesionálním přístupem a pozitivní energií. Byla velmi trpělivá, srozumitelná a vysvětlila nám každý krok v plánování. Její znalosti a zkušenosti nám pomohly vybrat ty nejlepší dodavatele a zajistit, aby vše bylo perfektně sladěné.“
„S Míšou jsme byli spokojeni a velmi mile překvapeni. Ve všem vyšla vstříc a vždy tu byla pro nás. Nic nikdy nebyl problém. Mít svatbu znova, tak si Mišku vybereme ještě jednou. Krásná výzdoba, přátelský přístup, dobré rady, pomocná ruka a psychická podpora. Tolik věcí, co člověka ani nenapadnou zařídit, či si na ně dávat pozor. Nejlepší rozhodnutí.“
„Doporučujeme na 100 %! Od úplného začátku setkání až do konce našeho svatebního dne byla Míša skvělá. Je to nejen super koordinátorka, ale i švadlena. Umí vše perfektně zařídit, poradit, zorganizovat a dotáhnout to celé k úplné dokonalosti.“
„I díky Míše byla naše svatba naprosto dokonalá. Od konzultace ohledně výběru šatů a stylu svatby, přes rozhodování mezi DJem a kapelou, až po přípravu prskavek na večerní tanec. Míša je opravdová profesionálka a připravená naprosto na všechno. Není nic, co by tahle Wonder Woman nedokázala domluvit a zařídit!“